söndag 29 mars 2009

Vilken dag....

Vad precis vad jag skulle haft idag. Men säljaren ringde o fick ställa in pga ett jätte tråkigt besked. Så nu hoppas jag att allt har ordnat sig för er. Att det inte var nåt, utan ni alla är hemma där ni ska vara.

Men iaf så fixade jag till pajen ändå o bjöd in tjejerna. Virre med familj o Wai-ling med familj kom så fika fick vi iaf. Gött så gött.

Mike har varit på sin dans idag, men Zelda var inte där till hans besvikelse. Men till Mollies glädje kan jag tro.... :) hihi. Han dansade först i 45 min sen badade o simmade han i typ 1 timme. HAn hade simmat o hoppat från kanten själv. Kaj fick absolut inte hålla i honom. Ska väl då tillägga att Mike har varit väldigt rädd i vattnet suttit fast på Kaj som igel. Men nu har visst det släppt Skönt kan jag tycka.

Båda våra barn däckade tidigt här i kväll. Dom var helt slut båda två. För när Mike kom hem efter sitt så var ju Theo här så det var ju bara på´t igen med lek o stoj inget vilande här inte.

Im ska jag till tandis för efterkontroll. Dom ska kolla så jag sköter mej men det kan jag med handen på hjärtat säga att jag EJ gjort. Är så slarvig med mina tänder o mer slarvig för varje dag blir jag visst oxå. Varför kan jag tänka då... Har inget svar på det faktiskt. Skiter väl bara i det antar jag.

Nä nu är det mys i soffan o sen sängen (orkar ej Maxi idag)

Inga kommentarer: